وای از اون روزی که به عشقت نرسی.......

!!!!!  آهای عاشقای واقعی  !!!!!

 می دونستید که یه مسابقه عاشقی در زمینه عشق درونی و واقعی

 در افغاستان برگزار شده بود 

جایزه اش هم این بود که در ختم مسابقه به عشقت میرسیدی .........

و اما جالب اینکه ........

!!!!!!!  بعد از اینکه مسابقه تموم شد  !!!!!!!

داورای مسابقه که همانا عقل . احساسات و قلب بودند اعلام کردند

در افغانستان اصلا عاشق واقعی وجود ندارد  !!!!!!!!

ای وای بر حال عاشقهای افغان 

 

 

 بخوان ای همسفر با من
 

 

 بخوان ای همسفر با من                    بخوان آبی تر از باران
 
 بخوان چون بوی نرگس ها                بيا در باد سر گردان
 
 بخوان ای همسفر با من                     که من چون غنچه دلتنگم
 
 بخوان از جنگل و دريا                     که من يک فصل بی رنگم
 
 بيا و هم صدايم باش                         بخوان ای همسفر با من
 
 بيا ای در نگاه تو                             چراغ قصه ها روشن
 
 برای اين قناری ها                           بخوان يک پنجره آواز
 
 بخوان تا در صدای تو                        بهار من بشه آغاز
 
 چه دوری و چه نزديکی                     در آن سوی پل پيوند
 
 در اين سو من چه تنهايم                     بيا با يک سبد لبخند
 
 بخوان ای شاعر شعرم                       صدايم از تو می مونه  
 
 ببين هر پنجره امشب                        سرودی از تو می خونه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, | 11 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو